ماهان تجارت انرژی پایا، همگام با آخرین دستاوردهای تجاری، بازرگانی و صنعتی روز ایران، مبادرت به ارائه خدمات تجاری ، بازرگانی در حوزه برق و طراحی، مشاوره، نظارت و اجراء در زمینه پروژه های صنعت برق و نیز برق صنایع مختلف نموده است.
و برای دستیبابی به مبانی استاندارد در هریک از موارد ، اصول زیر را به عنوان پایه تعهدات خود مد نظر قرار داده است:
- ایجاد ارتباط پیوسته و کارآمد با مشتریان و شناخت انتظارات و نیازمندی آنان
- انجام ممیزی برق مصرفی مشترکین و انتخاب و ارائه پیشنهاد مقرون به صرفه، مطمئن و منعطف در زمینه تأمین برق مصرفی ایشان
- ارئه خدمات پشتیبانی و استقرار ” مدیریت تعامل با مشتریان(CRM)” جهت پاسخگویی به مشتریان و تلاش در جهت بهبود مستمر سیستم از طریق دریافت نظرات مشتریان و دیگر ذینفعان
- تعهد به ارائه خدمات مهندسی، مشاوره و نظارت بر اساس استاندارهای فنی و حرفه ای و منطبق بر اصول مدیریت یکپارچه با هدف برآورده سازی خواسته های مشتریان
- توسعه کاربرد کد های اخلاقی در کلیه فعالیت های شرکت
- ایجاد محیط کار مناسب و ایجاد فضای مشارکت کارکنان در تصمیم گیری و اقدامات شرکت
- بکار گیری مناسب منابع انسانی و ارتقای توانمندی آنان در جهت دستیابی به اهداف شرکت و انتظارات مشتریان
- پیشگیری از آلودگی زیست محیطی و بهینه سازی مصرف انرژی با تعهد به تبعیت از قوانین و مقررات و سایر الزامات زیست محیطی
- حفظ و صیانت از نیروی انسانی به عنوان ارکان اساسی سازمان از طریق پیشگیری از وقوع رویدها و بیماری های شغلی ضمن تعهد به تبعیت از الزامات قانونی و ایمنی و بهداشت شغلی