ما در شبکه های اجتماعی :

خط مشی

دسته بندی


دانلودها

محبوب ترین اخبار و مقاله ها


آخرین دستور وزیر در خصوص نحوه و توالی مشترکان با قدرت بیش از یک مگاوات
۱۳ آبان ۱۴۰۲

پس از گذشت چهار ماه از ابلاغ مصوبه وزیر نیرو و به جهت تسریع ...

تابلو برق سبز بورس انرژی ایران
۱۲ شهریور ۱۴۰۲

یکی از مهمترین مسائل روز انرژی کشور، وابستگی تولید برق کشور به گاز طبیعی ...

ارتقاء استانداردها و تعویض تجهیزات کم بازده
۱۲ شهریور ۱۴۰۲

به منظور کاهش هدر رفت انرژی در کشور انجام می شود: ارتقاء استانداردها و ...

گزارش معاملات برق در تابلوی سبز بورس انرژی برای تحویل در شهریور 1402
۱۲ شهریور ۱۴۰۲

با راه اندازی تابلوی معاملات سبز در بورس انرژی، از ابتدای خرداد تا ...

تعرفه برق 1402
۱۲ شهریور ۱۴۰۲

طی نامه شماره 1401/66119/20/100 مورخ 1401/12/13 وزارت نیرو تعرفه‌های برق مربوط به مصارف خانگی، ...

تعداد نیروگاه های فعال در بورس انرژی به 109 عدد رسید
۱۲ شهریور ۱۴۰۲

نیروگاه سیکل‌ترکیبی سپهر زواره با ظرفیت ۴۸۴ مگاوات در بورس انرژی مورد پذیرش قرار ...

برچسب ها


خط مشی

خط مشی

ماهان تجارت انرژی پایا، همگام با آخرین دستاوردهای تجاری، بازرگانی و صنعتی روز ایران، مبادرت به ارائه خدمات تجاری ، بازرگانی در حوزه برق و طراحی، مشاوره، نظارت و اجراء در زمینه پروژه های صنعت برق و نیز برق صنایع مختلف نموده است.

و برای دستیبابی به مبانی استاندارد در هریک از موارد ، اصول زیر را به عنوان پایه تعهدات خود مد نظر قرار داده است:

  • ایجاد ارتباط پیوسته و کارآمد با مشتریان و شناخت انتظارات و نیازمندی آنان
  • انجام ممیزی برق مصرفی مشترکین و انتخاب و ارائه پیشنهاد مقرون به صرفه، مطمئن و منعطف در زمینه تأمین برق مصرفی ایشان
  • ارئه خدمات پشتیبانی و استقرار ” مدیریت تعامل با مشتریان(CRM)” جهت پاسخگویی به مشتریان و تلاش در جهت بهبود مستمر سیستم از طریق دریافت نظرات مشتریان و دیگر ذینفعان
  • تعهد به ارائه خدمات مهندسی، مشاوره و نظارت بر اساس استاندارهای فنی و حرفه ای و منطبق بر اصول مدیریت یکپارچه با هدف برآورده سازی خواسته های مشتریان
  • توسعه کاربرد کد های اخلاقی در کلیه فعالیت های شرکت
  • ایجاد محیط کار مناسب و ایجاد فضای مشارکت کارکنان در تصمیم گیری و اقدامات شرکت
  • بکار گیری مناسب منابع انسانی و ارتقای توانمندی آنان در جهت دستیابی به اهداف شرکت و انتظارات مشتریان
  • پیشگیری از آلودگی زیست محیطی و بهینه سازی مصرف انرژی با تعهد به تبعیت از قوانین و مقررات و سایر الزامات زیست محیطی
  • حفظ و صیانت از نیروی انسانی به عنوان ارکان اساسی سازمان از طریق پیشگیری از وقوع رویدها و بیماری های شغلی ضمن تعهد به تبعیت از الزامات قانونی و ایمنی و بهداشت شغلی
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.